Abandon produse

Avand in vedere faptul ca, la momentul prezentarii si receptionarii in service a echipamentului, nu este posibila efectuarea unei constatari complete si ca pe langa defectul sesizat, in urma unei diagnosticari ulterioare complete, pot fi identificate si alte defecte/deteriorari ale echipamentului, Clientul este de acord si certifica faptul ca nu va avea reclamatii/pretentii ulterioare de orice fel asupra starii in care a fost predat in service echipamentul (cu sau fara accesorii aferente). In acest sens, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru defectele ascunse ale echipamentului (inclusiv, dar fara a se limita la: urme de lichid in interior, oxizi metalici, rugina, interventii anterioare hardware sau software) care nu sunt prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre Client.

Clientul este de acord ca diagnosticarea completa si corecta a echipamentului se va face ulterior predarii in service a echipamentului si ca, in lipsa sa, pot fi constatate vicii / defecte ascunse ale echipamentului.

Clientului i s-a adus la cunostinta ca in procesul de diagnosticare si reparare exista posibilitatea pierderii datelor de pe HDD.

In cazul neridicarii echipamentului din unitatea de service in termen de maxim 90 de zile, acesta va fi considerat abandonat, echipamentul intrand in proprietatea service-ului; astfel, dupa acest termen, unitatea de service poate dispune de echipamentul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea creantelor Clientului sau predandu-l societatii de reciclare).


Telefon: